Met het huidige weer is het lastig voor te stellen, maar het is alweer bijna lente. Wie lente zegt, zegt nieuw leven, zegt PASEN. De winkels vullen zich met het ene na de andere haas- of kuiken-gerelateerde product ter ere van het sterven van onze lieve Heer, maar niet ieder paashaasproduct is even aandachtig ontworpen.
In de Engeland kwam supermarktgigant Aldi met een grandioos idee: marshmellows is de vorm van de paashaas. Veel details kan je aan een marshmellow echter niet geven, dus het leek al gauw iets heel anders…
Twee grote voeten en een duidelijke kop. Waar Aldi dacht een geloofwaardige haas te hebben ontworpen, leek het voor volwassen klanten vooral op een mannelijk geslachtsdeel. Op sociale media gingen de piemelpaashazen al snel viraal.
De winkelketen kreeg al snel lucht van de “ophef” over de bijzondere snoepjes. Grappend reageerde het bedrijf op Twitter “Hier kunnen we onszelf niet tegen verdedigen…”
- NL Beeld / Proshots