![https://cdn.pijper.io/core/panorama-fallback2.png https://cdn.pijper.io/core/panorama-fallback2.png](https://thumbor.pijper.io/GgrBK1BKVPvV9Wkquq_1a-lJSsY=/728x410/center/middle/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fcdn.pijper.io%2Fcore%2Fpanorama-fallback2.png)
De bond schermde met een rapport uit 2016 waaruit zou zijn gebleken dat personeel bij het RJC mogelijk was blootgesteld aan chroom-6. KLM stelt dat dat rapport alleen keek naar het algemene risico dat er te veel chroom-6 in de werkplaats was, maar dat de resultaten wel zijn gedeeld met de medewerkers. Naar aanleiding van de resultaten gaat KLM nu het personeel verder onderzoeken.
KLM wijst er verder op dat chroom-6 nog niet uit te bannen is in de luchtvaart. De luchtvaartmaatschappij zegt wel maatregelen te hebben om de kans op blootstelling zo klein mogelijk te maken.