Hoe is het tegenwoordig met Famke Louise? Nou, dat is lastig in te schatten. Wie haar foto's en video's op Instagram ziet, zou haast denken dat ze inmiddels het spoor volledig bijster is. Anderzijds wordt er volop gereageerd op haar content, dus wellicht is alles wat ze doet onderdeel van een meesterlijke en gehaaide contentstrategie. Ja, ja, Famke Louise is misschien wel een marketinggenie. Maar misschien ook niet. Wie zal het zeggen.
Haar meest recente foto lokt in ieder geval een hoop reacties uit. De zangeres en maker van content voor volwassenen heeft voor de gelegenheid een vrij bijzondere outfit aangetrokken - een glimmend, weinig verhullend pakje met een knalgele bontmuts erboven. En om er nog een schepje bovenop te doen, vraagt ze het internetvolk om een leuke, scherpzinnige tekst te verzinnen voor bij de foto. Tja, dat is natuurlijk vragen om moeilijkheden.
'Mislukte teletubbie'
Want los van alle personen die de zangeres rechttoe rechtaan afzeiken, zijn er ook reaguurders die iets creatiever zijn. Zo wordt Famke Louise 'mislukte teletubbie', 'kaalgeschoren Tweety', 'slechte versie van Bart Simpson' en 'dom kuiken' genoemd. Een ander is verdrietig omdat de zangeres Alfred Jodokus Kwak zou hebben geplukt om haar hoofd warm te houden. Hoe dan ook, mevrouw Louise vraagt, haar volgers leveren.
Pikante content
Famke Louise had ooit een behoorlijk succesvolle carrière als rapper/zangeres, maar lijkt zich de afgelopen jaren vooral te richten op het maken van pikante content. Via haar Instagram-pagina probeert ze mensen lekker te maken voor de foto's en video's die ze op betaalde platforms aanbiedt.
Hoeveel poen ze daarmee binnensleept is niet bekend, maar de schattingen lopen uiteen van 10.000 euro tot 75.000 euro. Per maand, welteverstaan. Maandelijks betalen de gluurders 35 euro om al haar foto's en video's te zien, maar hoeveel abonnees ze op dit moment heeft, weet alleen Famke Louise zelf.
- NL Beeld / Heukers Media