Iedere dag het nieuws dat echte mannen interesseert

Na de kutkaars nu de climaxkaars: Gwyneth Paltrow melkt haar orgasme uit

Gwyneth Paltrow (ooit actrice en nu vooral ex van Coldplay's Chris Martin) verkocht eerder al een 'vaginakaars': een kaars die rook naar haar vagina. Bijzondere geurkeuze, maar het ding was verrassend genoeg niet aan te slepen. En geld stinkt niet, dus besloot Gwyneth met een nieuwe variant te komen: de 'orgasmekaars'.

Gwyneth Paltrow met This Smells Like My Orgasm

Orgasmekaars

Ja, je leest het goed: een 'orgasmekaars'. Gwyneth dook het lab in om een kaars te ontwikkelen die naar haar orgasme ruikt. Het resultaat: pompelmoes, neroli en cassisbessen vermengd met buskruitthee en rozen. De geur wordt omschreven als 'sexy, verrassend en enorm verslavend.'

Nu zitten wij even naar die ingrediënten te kijken en we vragen ons toch ten zeerste af wat er in Gwyneths onderste regionen gebeurt. Als wij het begrip 'sekslucht' (die penetrante geur die na een vrijpartij altijd in je slaapkamer hangt) moeten omschrijven komen we eerder uit bij 'zweet, oude deodorant en vreemd genoeg altijd een zweempje ontbijtkoek'. Maar cassisbessen? We kunnen het mis hebben, maar wij ruiken vooral goede marketing.

Prijzig hoogtepuntje

En laat dat nou ook iets te maken hebben met het prijskaartje. De This Smells Like My Orgasm-kaars (zoals de climaxkaars officiëel heet) is nog niet te verkrijgen in de webshop, maar al wel te reserveren. Voor een schamele €66,50.

Aha! Daar komt de aap uit de mouw. Want zeg nou zelf: de kaarsen van Rituals (die we iedere kerst braaf weer kopen voor onze wederhelften) zijn al way overprized, maar die ruiken tenminste wél lekker. Maar geen enkel weldenkend mens gaat bijna 70 euro in de hens zetten om vervolgens met een zweet/deo/ontbijtkoek-lucht opgescheept te zitten. Nee toch? Dus gooit Gwyneth er maar een vleugje cassis door. Want Gwyneth is niet dom, die weet ook wel dat ze met haar kutkaars-formule goud in handen heeft. Wij zijn benieuwd naar de volgende variant: de Kopkaaskaars?

Bizar
  • BSR Agency