Het is niet zo dat we Monica niet eerder schaars gekleed voorbij hebben zien komen, want in juni 2021 werd ze nog door het tijdschrift FHM benoemd tot mooiste vrouw van Nederland. Zoals we inmiddels al jaren weten hoort bij die titel een pikante shoot om de winnares aan heel Nederland te laten zien. En ondanks die ervaring waren deze foto's nét een beetje anders voor de presentatrice.
Mevrouw Geuze is een samenwerking aangegaan met lingeriemerk Hunkemöller en dat levert mooie beelden op. Toch fijn, al die bedrijven die knappe vrouwen weten te strikken voor een eigen sexy lingerielijn plus de bijbehorende fotoshoot. Echter bleek Monica helemaal niet zo'n gemakkelijke prooi te zijn.
Zo schrijft de presentatrice onder haar Instagram-post: "Graag zou ik hierbij schrijven dat deze campagne in samenwerking met Hunkemöller 'a dream coming true' was, maar om eerlijk te zijn: dit was jarenlang iets waar ik écht niet om stond te springen."
Toch besloot de bloedmooie presentatrice na een bezoekje aan een show van het merk ook de stap te wagen, doordat sommige modellen haar inspireerden. "Het 'echte schoonheid komt van binnen' riedeltje klikte ineens. Het begint allemaal bij het accepteren van jezelf, en cliché maar waar; dat straal je dan echt uit naar buiten..."
Makkelijk praten natuurlijk, wanneer je er zo uitziet. Monica geeft andere vrouwen die hiermee worstelen nog een tip mee om dit ook te kunnen bereiken en dat is het dragen van 'waanzinnig mooie lingeriesets.' Er moet natuurlijk wel verkocht worden.
Monica is echter lang niet de eerste die zo'n samenwerking aangaat. Zo zagen we eerder al model Kim Feenstra (38) met vrij weinig aan poseren voor lingeriemerk Christine le Duc. Maar ook de 37-jarige presentatrice Anna Nooshin gaat regelmatig uit de kleren op Instagram om een bepaald merk te promoten.
Voor ons geen probleem natuurlijk en ondertussen kunnen de mooiste vrouwen van ons land een zakcentje bij verdienen. Win-win dus. Wij de beelden, zij de knaken.
- NL Beeld / Heukers Media