Iedere dag het nieuws dat echte mannen interesseert

Dit zijn de trends in marketing van dit moment

Een eigen bedrijf starten is niet zo moeilijk, je gaat naar de Kamer van Koophandel en het is geregeld. Je klant bereiken is een ander verhaal. Daar heb je goede marketing voor nodig.

https://cdn.pijper.io/core/panorama-fallback2.png

Internet

Wat tegenwoordig niet meer weg te denken is, is marketing via internet. Via social media kun je een goede selectie maken van wie je advertentie ziet. Zo zien meer potentiële klanten je. Lekker handig is dat je gelijk de resultaten kunt zien van wat een marketingactie oplevert. Ideaal dus!

Video

Inhakend op het internet, speelt ook video een steeds grotere rol in het marketinglandschap. Veel sites maken hun eigen video’s waarbij zij maar wat graag willen dat jij erin adverteert. Op Facebook komen filmpjes vaak bovenin het algoritme uit waardoor mensen die eerder zien. Bovendien valt een goede video ook nog eens beter op dan een irritante knipperende banner die tot irritatie kan leiden bij een lezer.

Influencers

Maar naast de klassieke vorm van internetmarketing worden influencers ook steeds populairder. Ditzijn vaak populaire Youtubers en Instagrammers met veel volgers. Doordat jouw product in een foto of video naar voren komt en gebruikt wordt door een influencer, is dit de must have van zijn of haar trouwe volgers. Veel grote bedrijven zetten dit middel al in, maar juist als kleiner bedrijf kan het je ineens op de kaart zetten.

Persoonlijk

Maar naast de nieuwe manieren van adverteren kun je het ook nog steeds op de ouderwetste manier doen via Flyers. Dit zorgt juist weer voor een persoonlijke ervaring met de klant. Zo kun je kiezen voor een uniek flyer met een uniek design. Je kunt ook nog verder gaan en een babymutsje of slabbetje laten bedrukken met jouw bedrijfsnaam, dat is helemaal speciaal. Het kan via Drukland.nl.

Klantcontact

Misschien wel de belangrijkste manier van marketing is goed contact met de klant. Als jij goed bereikbaar bent voor vragen en service zijn consumenten eerder bereid om iets bij jou te kopen. Bovendien zorgt een goede service ook voor mond-tot-mond-reclame dat onbetaalbaar is.