Gordon kijkt met uiterst gemengde gevoelens terug op de breuk met zijn voormalige tv-partner Gerard Joling. Hoewel de zanger in het weekblad Story benadrukt dat er van pure wrok geen sprake is, blikt hij wel met de nodige melancholie terug op hun hoogtijdagen.
"Ik zie ook die filmpjes voorbijkomen op TikTok en ik moet er nog steeds vreselijk om lachen", vertelt de zanger openhartig.
"Dan denk ik met weemoed terug aan de tijd dat we het zo leuk hadden. Hoe kortzichtig ben je geweest om dat te vernietigen?"
IJzige stilte na contactpoging
De zanger besloot eind vorig jaar dan ook om zelf weer eens contact te zoeken met zijn oude maatje. Die poging tot een hernieuwd contact leverde echter helemaal niets op. "Ik heb meermaals mijn hand uitgestoken, maar heb geen enkele reactie gekregen", onthult hij. "Dat vond ik dus ver beneden alle peil."
Door de aanhoudende stilte verwacht Gordon dan ook niet dat Gerard aanwezig zal zijn bij zijn jubileumconcert, waarmee hij later dit jaar viert dat hij veertig jaar in het vak zit.
Toekomstige ontmoeting
Toch sluit de entertainer niet uit dat de twee kemphanen elkaar binnenkort ongemakkelijk in de ogen moeten kijken op de werkvloer. Nu Gordon samen met de formatie Re-Play hoopt op een nieuwe hit, is de kans op een toevallige reünie aanwezig. "Nederland is een klein land en we kunnen elkaar bij optredens tegenkomen."
Hoe zo'n ontmoeting in de coulissen zal verlopen, durft de zanger nog niet te voorspellen. "Iedereen vraagt zich af of ik hem dan de hand schud. Dat weet ik pas als het moment daar is. Het is niet dat ik Gerard haat, ik heb geen problemen met hem."