Entertainment

Gordon gaat weer samenwonen met ex: 'Die intimiteit maakt het allemaal ingewikkeld'

Gordon komt weer terug naar Amsterdam, waar hij een penthouse in Amsterdam-Noord betrekt. Met zijn ex Patrick.

Redactie Panorama
1 minuut
Gordon
Gordon

Het leven van Cornelis Willem Heuckeroth alias Gordon, is allesbehalve saai. Van een paar horecazaken runnen en programma's presenteren, tot zingen in volle stadions en emigreren naar Dubai. Om nog maar te zwijgen over alle perikelen rondom de verschillende partners die Goor de afgelopen jaren versleet.

Toch lijkt het erop dat de flamboyante showman een rustiger leventje tegemoet gaat - in weekblad Story vertelt Gordon dat hij druk bezig is met een verhuizing terug naar Amsterdam, de plek waar hij in 1968 werd geboren en lange tijd woonde. "Je kunt het jongetje wel uit de stad halen, maar de stad niet uit de jongen. Dus ik ga terug", aldus Goor tegen Story.

Enkele jaren terug verliet de zanger Amsterdam omdat hij zich niet meer veilig voelde. Gordon werd beroofd en mishandeld in zijn eigen huis, waarna hij zijn biezen pakte en met het vliegtuig naar Dubai vertrok. Nu, bijna 6 jaar later, keert hij terug naar Amsterdam, naar een penthouse in Noord.

Liefde van zijn leven

Zijn koffiezaak in Blaricum, inclusief appartement, heeft hij verkocht aan een vriendin, zodat hij zich in Amsterdam vol kan focussen op de overgebleven andere vestiging. Maar de verhuizing naar onze hoofdstad is geen soloproject. Gordon gaat in zijn penthouse ook weer samenwonen met ex Patrick, de man met wie hij in het verleden 11 jaar samen was. En die hij 'de liefde van mijn leven' noemt.

In Blaricum woonde Gordon ook al samen met zijn 'engel', zoals hij hem liefkozend beschrijft. Maar een intieme relatie hebben de twee al jaren niet meer. Eigenlijk doen ze alles samen, behalve stoeien tussen de lakens. "We zitten samen op de bank, ik masseer zijn voeten en ik geef hem een gezichtsmaskertje, maar dat is het", zegt Gordon tegen Story.

Ze houden van elkaar, kunnen niet zonder elkaar, maar houden de boel puur platonisch. Een relatie zonder de vleselijke consumptie, zeg maar. Dat zou het alleen maar ingewikkeld maken, beredeneert Gordon.