In de sneeuw lopen is nooit echt fijn. Je moet goed uitkijken dat je niet uitglijdt. De otter in dit filmpje herkent het probleem en lost het op een bijzondere manier op.
Morgen om 09:30 staat er een nieuw pareltje voor je klaar!
Om jouw - en onze dag - wat beter te laten beginnen, delen we elke ochtend een geinig filmpje. Met vandaag: een otter.
In de sneeuw lopen is nooit echt fijn. Je moet goed uitkijken dat je niet uitglijdt. De otter in dit filmpje herkent het probleem en lost het op een bijzondere manier op.
Morgen om 09:30 staat er een nieuw pareltje voor je klaar!