"Het feit dat Ferrari iedereen had kunnen verslaan in Maleisië is onbetwist, dat was ook het geval in Singapore," zo vertelt Sergio Marchionne aan Reuters. "Zonder de externe factoren waren we eerste en tweede geworden." Toch liep het anders. Vettel behaalde nog een knappe vierde plek nadat hij als laatste starte en Kimi kon niet eens starten na problemen met zijn motor en dus moet er achtie worden ondernomen volgens de Ferrari-president.
Lees ook: Vettel: 'Ik had kunnen winnen'
"We gaan de hele organisatie doorlichten om te zien of er iets moet veranderen. Het is één ding om een motor te slopen op de testbank, maar het ziet er heel erg slecht uit als je van de startgrid afgeduwd moet worden. Dat is voldoende om het haar uit je hoofd te willen trekken."
Dan maar hopen dat het op Suzuka beter gaat, al wijst het verleden iets anders uit..