In een interview met Mobil 1 The Grid laat Sainz ondermeer weten dat hij echt alles wat hij tot nog toe heeft geleerd in de Formule 1 heeft te danken aan Torro Rosso. Ook spreek de Spanjaard zich uit over zijn landgenoot Fernando Alonso. ‘Zijn titels van tien jaar geleden waren de reden dat ik Formule 1 coureur wilde worden’
Lees ook: Marko tempert verwachtingen: 'Lopen nog gridstraffen op'