“Het is altijd fijn om een sessie bovenaan te besluiten, dat voelt goed,” zo zegt de altijd goedlachse Ricciardo na afloop. “We hebben stappen kunnen zetten vandaag, in de longruns kunnen we nog wat snelheid vinden maar met weinig brandstof staan we waar we willen staan.”
@backlink(166751)
Toch zal het wel lastig worden in de kwalificatie. “Mercedes heeft natuurlijk altijd dat kleine beetje extra op zaterdag, dus we moeten een paar tienden vinden als we ook na de kwalificatie vooraan willen staan. Het kan nog iets beter, voor wat ik voel dus het kan zeker. Zoals gebruikelijk zal het close worden, dat is eigenlijk het beeld van de laatste Grands Prix. De top zes zal dicht bij elkaar staan.”