Entertainment

Huh? Is Loretta Schrijver nou ook al seksueel misbruikt

Elke dag rond deze tijd Mannenpraat. Met vandaag: een bijzondere kop.

Redactie Panorama
https://cdn.pijper.io/core/panorama-fallback1.png

Zó gestoord worden we nou van die #metoo hysterie. Tenminste ik, moi, ondergetekende. Ik lees deze kop in de Mediacourant: Loretta Schrijver: “Ik werd gepakt door Gotye.” WTF? Hoezo? Wanneer is dat dan gebeurd? Toch niet ook die leuke vrouw? Maar die zanger is toch veel jonger?

Pas toen ik ging lezen zag ik dat Loretta bedoelde dat ze emotioneel gepakt werd door zijn nummer Somebody that I used to know. Pfff, dat was even schrikken. Willen we dat soort koppen voortaan een beetje vermijden? Daar komen alleen maar rare verhalen van. Blij overigens dat Loretta niet ook een #metootje is.