Na de vele donuts stapte Max dan ook tevreden uit. “Het was echt geweldig. Het was schitterend om al die donuts te draaien voor zo veel gepassioneerde autosportfans in Las Vegas. Amerika houdt van snelheid, en ze konden het geluid van de RB7 hier ook wel waarderen. Ze houden van enorme motoren en Vegas is daarvoor volgens mij bij uitstek the place to be.”
Verstappen reed de demo in de RB7. Een auto die in het verleden twee wereldtitels opleverde. “De RB7 is fijn om in te rijden. Het is een geweldige auto met een fantastische historie. Voor mij persoonlijk was dit de eerste demo onder kunstlicht. Door het gekleurde vizier zag het er soms een beetje gek uit, maar het was wel echt te gek."