“Ik denk dat we met Max en Daniel ons beste rijderspaar ooit in de Formule 1 hebben. Op dit moment vormen zij misschien ook wel het beste duo van de grid. Het is daarom voor mij prioriteit dat we beide coureurs binnenboord houden, op zijn minst tot 2020,” zo vertelt Horner aan Motor Sport Magazine.
@backlink(167061)
Om weer kans te maken op de titel moet de auto volgend jaar meteen in Australië goed zijn. “In de seizoenen 2011 en 2013 waren we meteen vanaf de eerste race sterk, maar de trend van de afgelopen jaren is dat we pas in de tweede seizoenshelft echt competitief worden. We schuiven nu het ontwikkelingsproces naar vorig zodat we beter voorbereid aan het seizoen beginnen.”