Sport

Verstappen baalt als een stekker: 'Zijn niet snel genoeg'

Max Verstappen heeft nog niet echt het weekend wat hij had verwacht in Brazilië. Ook in de kwalificatie kwam de RB13 tekort.

https://cdn.pijper.io/core/panorama-fallback2.png

"We zijn gewoon niet snel genoeg. Er moet dus iets bij de start gebeuren want we kunnen niet echt aanvallen," zo vertelt de Nederlander na afloop van de kwalificatie. "We waren in de kwalificatie wel iets constanter, maar we hadden niet genoeg grip in de snelle bochten. Daar pak je hier de tijd, dus dan houdt het op."

Toch kan Max wel leven met een vierde plek want veel meer lijkt er niet mogelijk op het moment. ""Ik denk dat we het maximale eruit hebben gehaald. Daar kunnen we blij mee zijn. Maar ik had natuurlijk op meer gehoopt."