,,Dit proces herinnert me aan de manier waarop de 'oude FIFA' handelde. Ik dacht dat we dat achter ons gelaten hadden'', reageerde Lars-Christer Olsson namens de verenigde topcompetities. ,,We hebben hier opnieuw te maken met een gebrek aan transparantie. Ons wordt niets gevraagd. Het is een manier om een beslissing erdoor te drukken over een plan voor 12 jaar met tal van onzekerheden en een gebrek aan uitleg.''