Sport

Swansea City heeft Narsingh terug

SWANSEA (ANP) - Swansea City kan in de strijd tegen degradatie weer beschikken over Luciano Narsingh. De aanvaller miste door een enkelblessure de laatste twee wedstrijden van de club uit Wales, tegen Manchester City (0-5) en Chelsea (0-1). Trainer Carlos Carvalhal hoopt dat Narsingh in de resterende weken van dit seizoen kan helpen om degradatie te voorkomen.

Redactie Panorama
https://cdn.pijper.io/core/panorama-fallback2.png

Met 33 punten staat Swansea City net boven de degradatiestreep. West Bromwich Albion (28), Stoke City (30) en Southampton (32) bivakkeren op de drie posities die aan het einde van het seizoen degradatie betekenen. De ploeg uit Wales speelt zaterdag tegen Bournemouth en treft daarna met Southampton en Stoke twee concurrenten.

De langdurig geblesseerden Leroy Fer en Wilfried Bony komen dit seizoen niet meer in actie voor Swansea.