"De VMA's zijn er echt voor de fans en het idee dat ik daar een prijs kreeg toegekend, deed me heel erg veel. Het was echt een dingetje voor mij. Om dan ineens zo'n liefdesverklaring over je heen te krijgen, terwijl je vooral dankbaar bent voor het ontvangen van een award....ja, dat was vrij ongemakkelijk. Ik vind het sowieso moeilijk om complimenten te krijgen, laat staan met zoveel camera's en publiek erbij," aldus Rihanna.
Over haar huidige relatie met Drake, is de hitzangeres kort: "We zijn geen vrienden, maar ook geen vijanden. Het is wat het is."