De acrobaat nam voor de gelegenheid ook de originele caravan, de auto en Robin de Robot mee. Bas van Toor, Bassie, kon de acht uur durende marathon vanwege zijn slechte gezondheid niet bijwonen.
Mark en Rámon voeren actie om alle series van Bassie en Adriaan op Netflix te krijgen, na een initiatief van een van hun luisteraars op Twitter. Zij vinden dat de series van Bassie en Adriaan voor iedere Nederlander goed toegankelijk zouden moeten zijn.