,,We doen dat vaker, dat we op de fabriek uitleggen hoe het weekend is gegaan en om iedereen te bedanken voor het harde werk en de vele uren, die ze in de ontwikkeling van de auto steken. Het was nu ook een verontschuldiging, wat ik vrij normaal vind na wat er was gebeurd", vervolgde de Limburger, die beterschap beloofde voor de volgende races. ,,Je wilt natuurlijk nooit crashen en zeker niet met je teamgenoot. We zullen proberen om dat te voorkomen. Ik zal de volgende keer iets meer marge laten, een paar millimeter.''