"Ik was de betaversie van een beroemdheid en hij is het eindproduct. Hij is niet zo vluchtig als ik, hoewel ik blij ben met waar ik uiteindelijk beland ben. Ik ben in een rustiger vaarwater terecht gekomen, al heb ik niet altijd de makkelijkste weg bewandeld. Je zou kunnen zeggen dat ik min of meer gepensioneerd ben van mijn oude, wilde leven en dat bevalt me prima. Mijn ambities spelen geen hoofdrol meer," aldus John.
John was ook zeer positief over Kanye West: "Hij is super creatief. Ik heb hem dingen zien doen die echt magisch waren, evenals Shawn."