De voormalig geliefden, die eerder ook al 'zeer close' waren op het bekende muziekfestival Coachella, leken het ook nu weer erg gezellig te hebben samen. Hoewel ze probeerden er rustig vandoor te gaan na een avondje uit, lukte dat vanwege de aanwezige fotografen niet erg goed.
Sinds de relatie tussen The Weekend en Selena Gomez over is, zijn de exen meerdere malen in elkaars gezelschap gespot. Beide ontkennen tot dusver dat er sprake is van een hereniging.