,,Chelsea is aangeklaagd omdat het er niet voor heeft gezorgd dat spelers en coaches zich op een fatsoenlijke manier hebben gedragen'', meldt de voetbalbond. De club uit Londen heeft tot 15 mei om te reageren. Chelsea-manager Antonio Conte moest eerder dit seizoen al zo'n 10.000 euro boete betalen nadat hij de vierde official had lastig gevallen en naar de tribunes was gestuurd.