Sport

Jørgensen 'gemotiveerd' terug bij Feyenoord

ROTTERDAM (ANP) - Als laatste van alle 'WK-gangers' heeft Nicolai Jørgensen zich gemeld bij Feyenoord. De Deen mocht eerst nog bijkomen van de wereldtitelstrijd in Rusland, waar hij met zijn land in de achtste finales door Kroatië werd uitgeschakeld. ,,Ik heb het voetbal gemist en ben enorm gemotiveerd er weer tegen aan te gaan'', zo liet hij weten. ,,Gelukkig kan ik weer beginnen.''

Redactie Panorama
https://cdn.pijper.io/core/panorama-fallback1.png

Samen met de fysio ging de spits maandag alvast aan de slag. Dinsdag staat hij voor de eerste keer op het trainingsveld. Hij wil meer laten zien dan vorig seizoen. ,,Toen gingen mijn prestaties te veel op en neer. Dat moet beter, dus ik heb nog genoeg om te bewijzen. Ik wil snel aan iedereen laten zien dat ik terug ben.''