Samen met de fysio ging de spits maandag alvast aan de slag. Dinsdag staat hij voor de eerste keer op het trainingsveld. Hij wil meer laten zien dan vorig seizoen. ,,Toen gingen mijn prestaties te veel op en neer. Dat moet beter, dus ik heb nog genoeg om te bewijzen. Ik wil snel aan iedereen laten zien dat ik terug ben.''