Ze vervolgt: "Ik zag woorden andersom of moest een script keer op keer uit mijn hoofd leren. Soms deed ik er 5 maanden over om een hoofdstuk van een boek te lezen, maar ik begreep niet waar dat aan lag. Daarom ben ik zo gelukkig in de entertainmentwereld, waar het gaat om creativiteit als zingen, dansen en schrijven."
Toen de Spice Girl te horen kreeg dat ze dyslectisch is, was dat een enorme opluchting voor haar. "Ik was dus niet dom, zoals er vaak tegen me werd gezegd op school. Dat was een nachtmerrie destijds, de strijd die ik toen heb moeten leveren. Erover praten helpt me ook heel erg. Dyslexie is niets om je voor te schamen."