Psychose
Een verkeerde mix van medicijnen zorgde volgens Barbies manager voor een psychose. "Ze besloot in de vensterbank van haar raam te gaan zitten omdat het zo heet was. Op dat moment heeft Samantha een black-out gekregen en is ze uit het raam gevallen", zo liet hij aan RTL Boulevard weten. Ook laat hij weten dat er absoluut geen alcohol, drugs of andere verdovende middelen in het spel zijn geweest.
Intensive Care
De blondine ligt op dit moment nog op de intensive care in een roesje. "Al haar klussen voor de komende tijd zijn afgezegd en ze verschijnt voorlopig niet in de media."