De winst steeg met 69 procent tot 2,3 miljard dollar. De merken van de frisdrankreus zonder suiker, zoals Coca-Cola Zero, groeiden met dubbele cijfers. De omzet liep wel 8 procent terug tot 8,9 miljard dollar, maar dat had te maken met het afstoten van bottelaars. Als dat buiten beschouwing wordt gelaten dan groeide de omzet met 5 procent.
Coca-Cola zet steeds zwaarder in op drankjes zonder suiker om de groei verder aan te jagen. Zo werd Coca-Cola Light opnieuw uitgevonden met alternatieve smaken en nieuwe verpakkingen. Die strategie werpt nog steeds haar vruchten af, ook al lijken meer consumenten kunstmatige zoetstoffen de rug toe te keren.