Aan De Telegraaf vertelde hij dat Milano bij zijn moeder was op het moment dat ze uit het raam sprong.
Milano
"Ik kreeg te horen dat ze was gesprongen en dat Milano, die inmiddels door de familie is opgevangen, op dat moment bij haar was", laat hij weten aan het dagblad. "Het is weer schrikken. Hoe moet dit verder?" Michael vindt dat er actie ondernomen moet worden. "Dat ons jochie meemaakt dat zijn moeder uit het raam springt, dat valt toch nooit uit te leggen?"
Dat er iets moet veranderen, moge duidelijk zijn. "Wat een schande. De familie die altijd voor Barbie en de kinderen heeft klaargestaan, kan het zo langzamerhand ook niet meer opbrengen."