Ziyech had het seizoen het liefst bij een mooie buitenlandse club begonnen. Maar na het WK is het nog niet tot een transfer gekomen. Dat is fijn voor Ajax, dat met de middenvelder in de gelederen een stuk sterker is.
Na afloop van de winst op Sturm Graz wilde Ziyech de supporters van Ajax nog niet gerust stellen. ,,Ik ben hier om over de wedstrijd te praten en niet over mijn toekomst", zei hij.
Ziyech vond het niet lang lastig om zich na het WK weer in Amsterdam te melden. ,,Op een gegeven moment moet je de knop omzetten en focussen op de dingen die komen."