,,Natuurlijk vergeet je dit niet snel", zei hij over zijn ontvangst. ,,Het voelde zo goed om veel waardering te krijgen. We hebben nu een goede mix van jonge en oude spelers. Ik vond ons al heel aardig spelen. Soms moeten we iets slimmer zijn. We gaven bijvoorbeeld te veel vrije trappen in de buurt van ons strafschopgebied weg."
Blind weet niet of hij volgende week al klaar is voor een hele wedstrijd als Ajax de return tegen Sturm Graz speelt. ,,Ik ben nog in opbouw. We zullen zien."