Frank laat in een reactie weten dat hij zijn lievelingsplekje op de radio heeft gekregen. "Er staan onwijs gave dingen te gebeuren bij 3FM en ik vind het supertof dat ik daar deel van mag uitmaken. 3FM is nog steeds de coolste van alle radiozenders", zegt de dj.
Frank van der Lende presenteerde van 2015 tot eind 2017 de middagshow als opvolger van de naar Radio 538 vertrokken Coen Swijnenberg en Sander Lantinga. Het vertrek van ochtend-dj Domien Verschuuren naar Qmusic zette een nieuwe verschuiving bij 3FM in gang.
In juni dit jaar verlengde Frank van der Lende zijn contract met BNNVARA met twee jaar.