Dat de rust even terugkeerde in het peloton kwam de Limburger goed uit. ,,De kopgroep speelde een beetje met het peloton, ik heb me een klein beetje kunnen sparen vandaag. Het was warm, een beetje alsof we in Azië aan het koersen waren, maar ik kan goed tegen die hitte'', keek hij terug op een etappe zonder groot verhaal. Vrijdag zal het anders zijn. ,,Als ik de benen heb zal ik altijd iets proberen.''