Nieuws

KPN trekt in 2022 stekker uit 3G

DEN HAAG (ANP) - Telecomprovider KPN stopt in 2022 met zijn 3G-netwerk. Het bedrijf gaat de vrijgekomen capaciteit gebruiken om het 4G-netwerk uit te breiden. Volgens KPN heeft al 95 procent van zijn klanten een mobiele telefoon die geschikt is voor 4G.

Redactie Panorama
https://cdn.pijper.io/core/panorama-fallback2.png

Klanten die in januari 2022 nog geen telefoon hebben die 4G kan gebruiken, vallen dan terug naar 2G om te bellen en sms'en.