,,Ik ben naar NAC gekomen om te spelen en na mijn zware knieblessure van vorig jaar een nieuwe start te maken. Vorig jaar heb ik bewezen dat ik een tegenslag als deze kan overwinnen en ga er alles aan doen om zo snel mogelijk weer op het veld te staan'', aldus Van Anholt, die overkwam van LA Galaxy. Eerder voetbalde de 27-jarige speler voor sc Heerenveen en Willem II.