,,Ik heb alle respect voor Primoz", zei Dumoulin. ,,Hij kan er niets aan doen. Hij was gewoon de sterkste. Maar die motor moet gewoon achter ons blijven. Er was niets aan de hand. Ik zat gewoon bij Roglic in het wiel. Nu heb ik nog volle bak gesprint en kwam ik nog niet dichterbij. Ik ben hier echt ziek van. Dit slaat helemaal nergens op."
Dumoulin blijft tweede in het algemeen klassement, op 2.05 van Geraint Thomas. Roglic, een erkend tijdrijder, klom naar de derde positie. De Sloveen heeft nog maar een achterstand van negentien seconden op Dumoulin. Zaterdag staat er een tijdrit van 31 kilometer op het programma.