Volkswagen en Audi passen logo aan: 1,5 meter afstand a.u.b.

De marketingafdelingen van Volkswagen en Audi hebben niet stilgezeten in de thuiswerkperiode rondom het coronavirus. Beide merken hebben hun logo's ook 1,5 meter afstand gegeven. Stay together, keep distance.
Volkswagen doet ook aan social distancing

Social distancing

Volkswagen kiest ervoor om met het logo uit te leggen dat het belangrijk is om uit elkaars buurt te blijven, de zogenaamde 'social distancing'. Alleen zo kan de verspreiding van het coronavirus gestopt worden.

#flattenthecurve

Ook dochteronderneming Audi speelt met zijn eigen logo. De Amerikaanse tak laat de vier ringen verder uit elkaar gaan om duidelijk te maken dat afstand houden momenteel ook buiten de auto belangrijk is. Zij doen dit aan de hand van de hashtag 'flatten the curve'.

Of het mensen daadwerkelijk beweegt het advies op te volgen is de vraag, maar goeie marketing is het wel!

window._taboola = window._taboola || []; _taboola.push({ mode: 'alternating-thumbnails-a', container: 'taboola-below-article-5f01b0d4ac6d1', placement: 'Below Article Thumbnails 2', target_type: 'mix' });

Laatste nieuws