Mannenpraat: DJ Tiësto's natte droom komt uit

   23164  

Elke dag op deze plek: 'Mannenpraat' met onze eigen roddelkoning Frans Lomans.

Lang geleden, in de tijd dat wij nog stevig dronken, liepen we door New York met nog maar tien dollar op zak. Wat is wijsheid, in zo'n geval? Wij besloten een sixpack Budweiser te kopen, dat biertje met die magische klank. Door serieuze drinkers Bud genoemd, alsof het hier om een goede vriend ging.

Was verdomd lekker.

En wat is nu het geval? DJ Tiësto krijgt zijn eigen bierblikje. Exclusief, extra speciaal, onder de vlag van Budweiser. Naam? Tiësto. Als wij mannen iets totally cool vinden, dan is het dat wel. We herinneren ons nog dat de groep Normaal ook ooit een eigen biermerk lanceerde, maar verder is dit weinigen gegund. Dat moet een natte droom zijn die uitkomt.

Lees uit deze serie ook: Johnny de Mol voegt Anouk toe aan zijn lijst

Iedere man heeft zo zijn natte dromen. Wij zouden bijvoorbeeld graag een keer een avondje uitgaan met Serena Williams. Maar Tiësto's prestatie is er een van extreem hoog niveau. Dat zou (bijna) iedere man wel willen. Een eigen bierblikje heeft minimaal net zoveel waarde als een nummer 1 hit. Er zijn per slot van rekening meer mensen die een nummer 1 hit hebben gehad, dan mensen met een eigen bierblikje.

Enige kleine minpunt: de blikjes zijn voorlopig alleen te koop in Groot­-Brittannië en ook nog eens exclusief bij supermarktketen Asda.

  • F Lomans